2013. december 2., hétfő

"Nem alvás", forgolódás és a sűrűsödő hátfájások

Mindenkitől azt hallom, hogy aludd ki magad, pihenj előre mielőtt a baba megszületik, de már most lehetetlennek tartom. Ahogy nő a pocakom egyre nehezebben mozgolódom, forgolódom, mikor már az ágyban vagyok, úgyhogy az "előre alvás" már most 28 hetes terhesen elképzelhetetlen. 

2 napja kezdődött a "nem alvás" és valahogy nem sikerül javítanom rajta. Körültámasztom magam párnákkal, ahogy a rengeteg baba-mama oldalakon olvasom, de nem értem, hogy a nők, hogyan tudják így magukat kipihenni, mert én ha már nincs a hasam alatt a párna, akkor azt keresem, és ez egyenesen arányos azzal, hogy felkelek. Ráadásul pici fiamnak a szokásává vált a hajnali csípőcsont kaparás, úgyhogy a hát, derék és mindenféle egyéb fájás mellett még ezzel is meg kell birkóznom. Sokan esküsznek a szoptatós párnára, de megmondom őszintén még nem szereztem be, és nem is tudom, hogy szándékomban áll e. Mára elterveztem, hogy sétálok egy jó nagyot, hátha az egy kicsit segít a csontjaimnak, az izmaimnak regenerálódni és a mai estém/éjszakám jobban fog sikerülni. 

Helga

5 megjegyzés:

  1. Szia Helga, Nekem is mindig azt mondták amikor még várandós voltam hogy aludjam mi magam, de az én picurkám mindig este 9kor kezdett el bulizni, igy esélyem sem volt aludni... de gondoltam hogy ez egy "beszoktatás" felkészülés a kicsi babára amikor már velünk lesz és éjjelente virrasztani kell mellette... kitartást! lesz ez még rosszabb is!

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) nagyon köszönöm a biztató szavakat. :) beszereztem már a szoptatós párnát, ma "töltöm" vele az első éjszakàm. Kivàncsi vagyok, hogy milyen lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! milyen volt az éjszaka? Nekem is volt szoptatós párnám, de nekem nem volt kényelmes.. inkább kispárnákat használtam..

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nekem elég jól megy a párnával. :) nem is gondoltam volna, hogy tényleg hasznos lehet. :) a kisparnaval az volt a bajom hogy mindig kicsuszott a hasam alól. Es szoptatásra azért használtad vagy arra sem?

    VálaszTörlés
  5. Nekem jó volt, nem volt az alvással gondom, esetleg az utolsó hónapban, de akkor már mindennel gond volt. :) Hatalmas volt a pocakom

    VálaszTörlés